mandag den 23. april 2018

Flotte gamle lamper


Jeg elsker at gøre ens hjem personligt med små detaljer.
Det kan fx være i form af lamper. Det kan være nye lamper, men det kan også være gamle lamper.
Jeg elsker gamle ting. Der er bare et eller andet med gamle ting. Men det er måske, fordi at min mor har gået op i antikke ting, retro ting og gamle ting. Og det har nok smittet lidt af på mig.

Hos Lauritz.com har de et stort udvalg af gamle lamper

De har et stort udvalg af forskellige lamper. De har fx bordlamper, loftslamper og væglamper.

De har lamper indenfor forskellige mærker. De har blandt andet lamper indenfor mærkerne Arne Jacobsen, Kähler og Poul Henningsen.

De har også lamper indenfor forskellige designs og forskellige farver. Så der er stor mulighed for at finde en lampe, der passer ind i ens stil.

Jeg kan godt lide mange af Poul Henningsen lamper. Jeg kan godt lide designet på dem.

Hvis du selv har nogen gamle lamper, som du gerne vil have vurderet, så kan du få det hos Lauritz.com
Der er forskellige måder at få vurderet dine lamper på. Men alt sådan noget kan du læse om inde på deres hjemmeside. Det er selvfølgelig ikke kun lamper, at man kan få vurderet. Det er også smykker, møbler og samlerobjekter osv.

Men jeg synes, at I skal kigge forbi deres hjemmeside. De har nemlig rigtig mange lækre ting(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar