onsdag den 25. april 2018

Jeg har været ude og køre på motorcykel


Brian har en motorcykel. Jeg har et eller andet med fart. Altså at jeg er bange for fart.
Sidste år var jeg med ude og køre bagpå en gang. I år har jeg været med ude og køre en gang igen. Denne gang kom vi lidt hurtigere op i fart. Jeg er så bange for fart, så vi har stadigvæk ikke været oppe over 80 endnu.

Men jeg har et mål med, at inden året er gået, så skal jeg prøve at have været oppe og køre minimum 80 km/t.



Jeg skreg mega meget første gang, at jeg var med Brian ude og køre. Anden gang skreg jeg dog ikke.
Der gik det faktisk bedre, og jeg var knapt så bange.

Brian går meget op i motorcykler, så derfor vil jeg også gerne lære at sidde bagpå, da det er noget, der interesser ham. Jeg synes, at det er vigtigt i et forhold, at man også prøver at interessere sig for kærestens interesser.

Så selvom jeg ikke er glad for fart overhovedet, så vil jeg gerne prøve at lære at sidde bagpå.
Selvom jeg var pisse bange første gang, så var jeg slet ikke afvisende med at skulle prøve det igen.
Sidste gang gik meget bedre, så nu er jeg mere positiv overfor at skulle ud og køre igen.

Brian er rigtig forstående med, når jeg siger, at det skal gå stille og roligt fremad, fordi jeg netop er bange for fart. Og det gør det også mere behageligt og trygt for mig at komme ud og køre.

Har I prøvet at køre på motorcykel før(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar