fredag den 27. maj 2016

Sund og lækker morgenmad


Jeg og Casper har flere gange talt om, om vi skulle bruge en af de der madbokse fra Aarstiderne.
Altså en af dem med grøntsager. Men jeg er så kræsen, så om vi ville få brugt dem alle, det ved jeg ikke.

Men jeg sad lige og ledte efter en opskrifter på sund morgenmad, men så faldt jeg over en artikel på IN om, at man nu kan få morgenmadskasser fra Aarstiderne
Hvor lyder de kasser bare lækre. Og det ser umiddelbart ud til, at jeg kan lide de fleste ting.
Jeg tror, at sådan en kasse vil gøre det lidt lettere at få noget sundt morgenmad. Altså for mig.

Det må jeg virkelig tale med Casper om. Med om vi skal prøve sådan en kasse.

Hvis nogen af jer har prøvet nogen af de der madbokse derfra, altså uanset hvad det er med, så kunne jeg godt tænke mig at høre, om det er noget, som I vil anbefale.

Så fortæl meget gerne om hvad I synes(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar