mandag den 23. maj 2016

Lækker sommerbuffet


En god ting at servere til en fødselsdag eller en anden slags fest, det er en lækker sommerbuffet

Jeg elsker personligt selv buffer. Jeg er så kræsen, og ved en buffet der kan man jo selv tage, hvad man vil have. Så det elsker jeg.

Jeg elsker også at fx at gå ind på Jespers Torvekøkken og få inspiration til, hvad jeg selv kan servere i en buffet. Jeg er typen, der let bare holder mig til det, som jeg kender. Men i en buffet må der gerne være nogen forskellige ting og et fint udvalg, så der er noget for enhver. Så jeg går ofte ind og kigger, hvis vi skal have gæster på besøg osv.

Men samtidig gemmer jeg hjemmesiden inde i mit hoved, fordi hvis nu jeg skulle få brug for levering af mad til en større fest, eller man kan også bruge det til en mindre fest, hvor man bare gerne vil have, at andre laver maden for en.

Nu får jeg helt lyst til sommermad. Ikke fordi vejret minder om sommer overhoved. Men vi må håbe, at det gode vejr snart kommer igen, så vi kan holde sommerfester og grillaftener igen.

Når I er til en fest, kan I så bedst lide at få serveret buffet eller enkelte retter(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar