fredag den 27. maj 2016

Find sko der passer til dine ben


Jeg har læst en artikel, hvor de skrev om forskellige slags sko
Og med hvilke sko der passede bedst til forskellige bentyper.
Det var, så man kunne få ens ben til at se længere ud, end de egentlig er.
Men der må jeg ærligt indrømme, at sådan noget gør jeg ikke op i.

Jeg er egentlig ligeglad med, om mine ben ser korte ud. Jeg går i de sko, som jeg har lyst til. Og jeg ville ikke gå i lange støvler eller højhælede stilletter bare for, at mine ben kommer til at se længere ud. Jeg bryder mig nemlig slet ikke om at gå i sådan nogen sko.

Jeg kan bedst lide at gå i flade sko som ballerinaer, sneackers og kondisko. Og ja, det gør ikke ligefrem at man kommer til at se højere ud. Jeg har korte ben, men nu er jeg ikke så høj igen. Men jeg har egentlig aldrig haft et problem med, at mine ben så for korte ud.

Jeg har da før læst, at nogen skriver til kendte "Hvor har du bare flotte lange ben." Men jeg har faktisk ikke gået og troet, at folk ligefrem gik og ønskede sig lange ben. Men det skal folk også have lov til.

Det er ligesom, at de i programmer omkring folk, der vil være modeller, at det skal se ud til, at de har en lang hals og ikke gå med trøjer, der dækker halsen. Sådan noget tænker jeg altså heller ikke over.
Jeg synes, at det er pænt med en striktrøje, der dækker halsen.

Men det kan være, at det bare er mig, der ikke tænker sådan.

Det skal selvfølgelig lige siges, at der intet negativt er i dette indlæg. Jeg har bare aldrig tænkt over sådan noget, samt at jeg ikke går op i det.

Hvad tænker I om sådan nogen ting(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar