tirsdag den 31. maj 2016

Bloggens fødselsdag


I går havde min blog fødselsdag. Der havde jeg haft blogget i hele 5 år.

Jeg plejer hvert år at lave et indlæg med, hvordan det er gået med bloggen i løbet af det seneste år samt i alle årene, som jeg har haft bloggen.

Det indlæg fik jeg desværre ikke lavet i går, men jeg laver det nu.

Jeg har haft mistet en del læsere siden sidste år. Jeg tror, at det skyldes, at jeg ikke har haft blogget så meget, fordi jeg har været så stresset over skolen. Der har nogen gange gået 3 uger før, at jeg overhoved har været inde og kigge på bloggen, selvom jeg næsten hver dag håbede på, at overskuddet ville være der til at få lavet et indlæg.
Så der er desværre ikke sket så mange fremskridt, som jeg selvfølgelig havde håbet på,
men sådan er det, desværre.

I løbet af det sidste år:

Er der 52.748 der har besøgt bloggen.
Har jeg mistet 46 læsere via GFC.
Har jeg mistet 6 læsere via Bloglovin.
Har jeg fået 1 følger på Instagram.

Så som I kan se, så er det altså gået lidt ned af bakke for bloggen.
Eller det hedder vist egentlig op af bakke. Men jeg siger altid ned, fordi ligesom man siger ned i kulkælderen.

I løbet af de sidste 5 år:

Er der 350.195 der har besøgt bloggen.
Har jeg fået 317 læsere via GFC.
Har jeg fået 279 læsere via Bloglovin.
Har jeg fået 366 følgere på Instagram.

Og så har jeg også haft holdt en masse give aways på bloggen i løbet af de 5 år.

Jeg har igen fået mere overskud til at blogge, og det er jeg rigtig glad for, da jeg nemlig har savnet at blogge.

Jeg er utrolig taknemmelig for, at I har lyst til at følge min blog og mit liv.
Jeg bliver så glad, når I lægger en kommentar, og når I bare kigger forbi bloggen.

Jeg håber, at I stadigvæk har lyst til at følge min blog og mit liv(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar