fredag den 27. maj 2016

Danske film jeg gerne vil se


Fordi jeg ikke kan gå i biografen pga. min OCD og angst, så er jeg bagud med at se nogen af de nye film. Eller nogen af dem er jo ikke så nye mere.

Men hos Blockbuster har de mange af de nye film. Ja også gamle film.
Jeg elsker at se danske film, og der er flere danske film, som jeg gerne vil se, som de har derinde.

Det er blandt andet:

Under sandet
Sorgenfri
Skammerens datter
9. april
Nordvest

Jeg går også og venter på, at den nye film med Afdeling Q kommer samt filmen 1.2.3. NU.
Det er rart, at man kan leje film på nettet, nu når jeg ikke bare kan tage i biografen for at se dem.

Vi bruger meget Blockbuster herhjemme. Vi lejer faktisk ikke film hos andre end Blockbuster.
Så det er rart, at der er et sted, hvor man kan leje både gamle og nye film. Ellers ville jeg slet ikke på set nogen film. Udover hvis jeg selvfølgelig købte dem. Men jeg køber meget sjældent film.

Har I set nogen af disse danske film(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar