mandag den 23. maj 2016

Er han lækker?


En som mange piger synes, der er lækker, det er sangeren Rasmus Seebach
Det synes jeg så bare slet ikke.
Jeg kan virkelig ikke se det lækre i ham. Men det kan jeg heller ikke i Lukas Graham, Justin Bieber eller fyrene fra One Direction.

Men jeg kan til gengæld virkelig godt lide Rasmus Seebachs sange.
Han synger så utrolig godt.

Jeg kan virkelig godt lide Tusinde farver, Øde Ø, Olivia, Natteravn og mange andre af hans sange.

Det er faktisk en af de få sangere, hvor der er mange af hans sange, som jeg kan lide. Ofte er det bare en eller to, som jeg synes om. Som fx ved Rihanna eller Medina. Men her er der en hel del, som jeg synes, der er gode.

Men lækker synes jeg ikke, at han er. Men det kommer jo også helt an på ens smag. Hvad man kan lide eller ikke lide.

Synes I, at Rasmus Seebach er lækker(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar