lørdag den 28. maj 2016

Fine sko fra Michael Kors


Jeg sad lige og kiggede på Michael Kors sko inde på Nelly
Jeg har før skrevet om, at jeg var i gang med at spare sammen til et par ballerinaer fra Michael Kors. Jeg sad lige og undersøgte på forskellige sider, hvad de kostede, og hvorhenne der var rabatkoder.
Jeg så, at der så var en rabatkode til Nelly
Jeg skal lige have undersøgt, om den gælder til ballerinaerne.

Nå, men jeg sad så og kiggede på sko fra Michal Kors.
Og så fandt jeg bare endnu et par, som jeg synes er fede.



Jeg synes, at de er så fede. Og så passer de så godt til min Michael Kors taske.
I finder dem lige Her

Men jeg sparer først sammen til ballerinaerne, da det er dem, som jeg allerhelst vil have.

Hvis I står og skal købe noget inde på hjemmesiden, så kan det godt betale sig at kigge på diverse rabatsider om, der skulle være en lækker rabatkode til Nelly

Man kan spare lækre penge ved lige at bruge 5 minutter på at undersøge, om der skulle være en lækker kode til det sted, som man nu har tænkt sig at købe noget hos.

Men det var bare et lille tip herfra mig(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar