søndag den 29. maj 2016

Jeg glæder mig


Jeg glæder mig så mega meget til, at vi skal på ferie i skønne Paris
Vi skal af sted med min mor og lillesøster. Det bliver så fedt.
Vi skal bo på en campingplads, som ser så lækker ud.
Men vi skal selvfølgelig ikke kun være på campingpladsen.
Der er flere ting, som jeg/vi gerne vil se.



Prøv lige og se dette billede. Det ser så smukt ud. Billedet er et, som jeg har fundet igennem Google. Bare så I lige ved, hvor jeg har "nuppet" billedet fra.

Men vi har som sagt flere ting, som vi gerne vil se.
Vi har planer om at se disse ting:

Eiffeltårnet
Notre Dame
Triumfbuen
Disneyland Paris
En vinmark
Et lokalt marked med en masse frugt, grøntsager og friskbagt brød osv.

Det er i hvert fald det, som vi har planer om indtil videre.
Og så skal vi selvfølgelig kigge i butikker.
Og så skal vi også hygge os om aftenen på campingpladsen.
Det bliver så hyggeligt.

Den eneste dårlige ting ved at skulle af sted, det er, at jeg skal undvære babyerne.
Det glæder jeg mig bestemt ikke til, men jeg ved, at der bliver passet godt på dem.

Hvad synes I, at man skal se, når man er i Paris(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar