fredag den 26. juni 2015

Skønt med sommerferie


Hvor er det bare skønt at have sommerferie.
Det føles dog ikke helt som sommer, fordi det ikke er så godt vejr.

Jeg har egentlig ikke helt sommerferie, da jeg stadigvæk mangler at aflevere en aflevering i religion.
Men jeg er færdig med mine eksamener.

Til to af mine eksamener, der skulle jeg lave noter til de forskellige emner, som vi havde haft.
Hold da op, hvor fik jeg brugt mange Canon blækpatroner
Jeg fik altså også taget ufattelig mange noter.
Sidste år da jeg var til eksamen i dansk, der havde jeg ca. 30 sider med noter.
Og det synes jeg var meget, men bare i geografi, der havde jeg over 80 sider noter.
Der brugte jeg en hel blækpatron.
Det var helt vildt.
Til samfundsfag der brugte jeg "kun" en halv blækpatron med sort og en halv blækpatron med farve.
Der fik jeg lavet omkring 100 sider med noter.
Men når det er i fag, hvor jeg ikke føler mig sikker i, så tager jeg ofte en masse noter.
I dansk var det lidt lettere, da det var en tekst, som vi skulle analysere, så der skulle jeg bare have de forskellige analysemodeller og noget om de forskellige tider og forfattere.

Til mine to eksamener i år der manglede jeg bestemt heller ikke noter omkring det, som jeg kom op i.

Heller have for mange noter med end for lidt noter med(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar