fredag den 12. juni 2015

Jeg er så nervøs


I dag skal jeg eksamen i historie, og jeg er nervøs.
Jeg har lavet min synopsis, som jeg skal fortælle om,og jeg synes selv, at den er blevet god, men jeg er bare så nervøs for, at hvis de spørger mig om noget, og jeg så bare slet ikke kan det.

Jeg føler nemlig, at jeg slet ikke har styr på dette emne. Jeg kan godt fortælle om, hvad der står i de tekster, som jeg har fået, men er så nervøs for, hvis de spørger om noget fra temaet, vi har haft om, at jeg ikke kan svare. Jeg regner med, at de også stiller nogle spørgsmål, så vi kommer ind på noget af det, som jeg har haft lært igennem året, men er så nervøs for, at det nogle spørgsmål, hvor jeg bare sidder og tænker " Har vi overhoved haft om det?"
Og jo, jeg har fulgt med i undervisningen, men det er desværre bare ikke altid, at det sætter sig fast inde i knolden.



Jeg føler lidt, at det er mig på billedet. Bortset fra ved mig, der er der kun to farvede billeder, og så er resten spørgsmålstegn.

Jeg villige sidde og terpe lidt mere, inden jeg skal af sted. Jeg vil lige have frisket nogle af tingene op, som hører med til emnet.

Jeg glæder mig til, at denne eksamen er overstået(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar