torsdag den 25. juni 2015

Programmer jeg ikke gider at se


Jeg elsker at se fjernsyn.
Jeg elsker at se serier som Bones, Castle, Criminal Minds og CSI osv.
Jeg kan også godt lide at se programmer som fx Luksusfælden.

Men der er også nogle programmer, som jeg ikke gider at se.

Her er en lille liste over de programmer, som jeg ikke gider at se:

Fristet
Paradise Hotel
Kongerne af Marielyst
Kongerne af Rømø
Kongerne i sneen
Kongerne af Svendborg
Kongerne Helt til Hest
Kongerne Vilde i varmen
De unge mødre
Mig og min mor
Singleliv
X Factor
Voice

Det var bare nogle af de programmer, som jeg ikke gider at se.
Jeg har fulgt med i Paradise Hotel, De unge mødre og Mig og min mor, men det gør jeg ikke mere. Jeg så de første par sæsoner af Paradise Hotel, jeg har set omkring 5 sæsoner af De unge mødre, 1 og noget af 2 sæson af Mig og min mor, og så har jeg set nogle sæsoner af Singleliv.
Men jeg følger ikke med i nogle af programmerne mere.

Er der nogle programmer, som I ikke gider at se(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar