lørdag den 13. juni 2015

Færdig med eksamenerne


Så er jeg færdig med eksamenerne. I hvert fald for dette halve år.
Så skal jeg jo til eksamen igen til jul.
Men for nu er jeg færdig med eksamenerne.

Jeg var i går til eksamen i historie på B niveau, og jeg fik 10.
Jeg var så nervøs i går, fordi jeg ikke selv mente, at jeg havde helt styr på emnet.
Da jeg kom ud derfra, så tænkte jeg, at hvis jeg fik 4, så var jeg meget heldig.
Jeg synes, at de hjalp mig en del, men de sagde, at jeg kunne svare på de spørgsmål, som de stillede mig.

Jeg var vildt overrasket.
Da de sagde, at de havde valgt at give mig 10, så var min reaktion "Nå."
Altså ikke nå som i ligeglad, men nå som i "Er I sikker på, det er mig, vi taler om?"

Men jeg er bare så glad for, at jeg fik 10.
Det er helt vildt, synes jeg.

Så i år har jeg fået 7 i geografi på C niveau, 7 i samfundsfag på C niveau og så 10 i historie på B niveau.

Dem er jeg ret stolt af(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med et flot 10 tal og de andre karakterer også.
    Dejligt, nu har du sommerferie.
    Nyd det søde og hils hjemme :-)

    SvarSlet