tirsdag den 23. juni 2015

Mindre kønne gallakjoler


Der findes så mange flotte Gallakjoler
Til gengæld findes der lige så mange gallakjoler, der er mindre kønne.

Jeg synes, det er sjovt at sidde og se på gallakjoler, der er mindre kønne.

Jeg har her fundet nogle gallakjoler, som jeg ikke synes, at der er så meget galla over.



Den her kjole kan jeg slet ikke lide. Jeg synes ikke, at overdelen og underdelen passer sammen. Det er som om, det er fra to forskellige kjoler, der så er sat sammen.



Min første tanke var, hvor hendes arme var blevet af, men så gik det op for mig, at hun havde sorte handsker på. Denne kjole kan jeg godt lide, men jeg synes ikke, det er en rigtig gallakjole.



Den her kjole eller buksedragt kan jeg slet ikke lide. Jeg synes ikke, der er noget galla over den.



Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg mener om denne kjole.
På en måde er jeg vild med den, men på en måde er jeg ikke. Jeg tror, at det har noget at gøre med, at jeg ikke synes, at den lyserøde og den gule passer sammen.

Dette her er bare min mening, og det er ikke for at kritisere andre, der har en anden mening.

Hvad mener I om disse kjoler(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar