tirsdag den 30. juni 2015

Bag din egen pizzadej


Når vi laver pizza herhjemme, så laver vi vores egen Pizzadej
Den opskrift som vi bruger til vores pizza, det er rigtig en opskrift på pizzasnegle, men det er en god opskrift, og den er også rigtig god til pizza.

Førhen lavede vi aldrig vores egen pizzadej, der købte vi sådan en pakke fra fx Føtex, hvor der lige skulle blandes noget fx vand sammen med indholdet af pakken, og så blev det til en dej.
Det gjorde vi også med boller, men så begyndte jeg lige pludselig at interessere mig for at bage, og nu bager vi det fra bunden.
Jeg synes personligt også, at det smager bedre, når det er bagt fra bunden.

Så når man først har fundet en god pizzadej, så kan man også bruge den til andre ting som fx til pizzasnegle eller små pizzaboller.

Nu får jeg helt lyst til pizzasnegle.
Det er også lang tid siden, at vi sidst har fået pizzasnegle.

Dem tror jeg, at vi snart skal til at lave igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar