tirsdag den 30. juni 2015

Ferie med det hele


Hvis jeg har svært ved at sove om natten, så ligger jeg nogle gange og forstiller mig, at jeg er på ferie et varmt sted, og at jeg ligger ved en pool, mens jeg læser i en god bog.
Det er noget, der får mig til at slappe af, og så har jeg lettere ved at falde i søvn.

Så er det bare lidt ærgerligt, at jeg har så svært ved at tåle varme.
Jeg bliver helt sløv af for meget varme, og så orker jeg ingenting.
Jeg får kvalme og ondt i hovedet osv.
Derfor vil jeg helst ikke rejse til alt for varme steder, da jeg gerne vil ud og opleve nogle ting, mens jeg er på ferie, og det ved jeg, at jeg ikke vil have overskud til, hvis der er for varmt.

Men når jeg om natten ligger og forstiller mig, at jeg ligger der ved en pool, så forstiller jeg mig, at jeg får nogle lækre drinks eller en kold cola med isterninger og en citronskive i.
Fordi i mit hoved er det selvfølgelig med All inclusive

Det kunne altså være lækkert bare at ligge i varmen og sole sig og læse i en bog, og når det så blev for varmt, så kunne jeg lige tage en dukkerts i poolen.

Jeg ved ikke, hvorfor det får mig til at slappe af, men det gør det bare.
Og det hjælper, når jeg har svært ved at sove.

Lad os håbe at det bare bliver lidt mere varmere herhjemme(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar