mandag den 29. juni 2015

Elsker brunch


Jeg elsker virkelig Brunch
Vi plejer altid at spise brunch på Eydes.
Det er en buffet.
Jeg kan godt lide, at man selv kan gå op og tage det, som man har lyst til fremfor at få det på en tallerken.
Da jeg er meget kræsen, så er det tit, at jeg ikke kan lide så meget af det på en tallerken med brunch, hvor man betaler for en tallerken med lidt forskelligt på.

Jeg kan meget bedre lide, at man selv kan gå op og tage.
Og ofte koster det næsten det samme. Og her kan man jo tage alt det, som man vil.

Jeg plejer altid at få en smoothie, når vi får brunch.
Eller de kalder det for en milkshake, men det smager meget som en smoothie.

Jeg får virkelig helt lyst til snart at få brunch igen.
Casper har fri i morgen og onsdag, så jeg håber lidt på, at han måske har lyst til, at vi tager ned og spiser brunch på Eydes i morgen.

Foretrækker du brunch som buffet eller på en tallerken, der bliver serveret(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Tallerken-servering til mig tak!! :-D

    Det hænger sammen med, jeg til daglig arbejder med mad... og vi serverer buffet, så jeg glæder mig altid til lidt mere "intime" forhold.

    - Pia

    SvarSlet