lørdag den 13. juni 2015

Casper anmelder


Casper har været så heldig at modtage nogle lækre ting fra Waya

Waya sælger produkter, som bl.a. er lavet af bambus.
De sælger produkter til mænd. Bl.a. sælger de Undertøj og Strømper

Undertøjet og strømperne er lavet af bambus.
Bambus skåner miljøet, da bambus ikke har behov for gødning, pesticider eller ukrudtsmiddel for at kunne gro.

Bambussen kan bruges til at lave mange forskellige ting med, og dermed undgår man at bambussen går til spilde.

Bambustekstiler er svedabsorberende.

Bambustekstiler er hypoallergene, som gør, at folk med allergi eller med sart hud også kan gå med det.

Samtidig er bambustekstiler svampehindrende, og så er de bløde mod huden.
Samt der er en masse andre gode ting ved at bruge bambus.
Men det kan I læse mere om lige Her



Casper har som sagt været heldig at modtage nogle lækre ting fra Waya.
Han modtog et par boxershorts og to par strømper.

Her kommer Caspers anmeldelse:

Jeg har altid været kræsen med boxershorts. Som regel holder jeg mig til det samme mærke.
Men da Heidi sagde, at jeg havde fået muligheden for at få et par boxershorts som var lavet a bambus, så var jeg frisk på at prøve dem. Jeg havde egentlig ikke de store forventninger, fordi jeg netop er ret kræsen omkring boxershorts. Jeg blev meget overrasket. Meget positiv overrasket. Jeg havde først og fremmest ikke regnet med, at de ville sidde godt, fordi jeg som sagt er kræsen. Men de sad rigtig behageligt. Og så havde jeg heller ikke regnet med, at man kunne mærke en forskel på et par boxershorts, der ikke er lavet a bambus og på et par, der var lavet a bambus. Men de er rigtig bløde. Det gør samtidig, at de er meget behagelige at have på. Så dem er jeg meget positiv overrasket over. Jeg havde godt nok ikke regnet med, at jeg ville kunne lide at have dem på, men jeg er glad for, at jeg gav dem en chance.
Jeg fik også to par strømper som også er lavet a bambus. Igen kan man mærke, at de er meget blødere end almindelige strømper. Jeg står og går meget i løbet af en dag, når jeg er på arbejdet. Når der er travlt, så kan jeg godt mærke, at mine fødder kan komme til at svede lidt. Specielt om sommeren da vi stadig skal have ordentlige sko på. Vi må ikke gå med sandaler på indenfor, så mine fødder kan af og til godt svede lidt. De sidste par dage har jeg haft meget travlt på arbejdet, og der har været meget varmt, og så tænkte jeg, at det var en god mulighed for at prøve de nye strømper og se, om de virkelig var svedabsorberende, som der siges om bambustekstiler.
Og det passer. Mine fødder har ikke svedt. Jeg er igen meget positiv overrasket.
Deres strømper er ikke dyre. De er faktisk ret billige, så de koster ca. det samme, som dem jeg plejer at købe. Så dem vil jeg i hvert fald til at købe fremover, når jeg kan mærke en forskel.
Samtidig er de også utrolig bløde at have på, fordi de er lavet af bambus.
Jeg giver Waya 5 ud 5 stjerner. De er i hvert fald godkendt fra min side af.

Det var så Caspers anmeldelse, og som I kan læse, så er han meget positiv overrasket over deres produkter. Der var sendt to par strømper med i to forskellige størrelser. Det ene par var i min størrelse, og efter at Casper havde fortalt mig, at han kunne mærke en forskel i forhold til de strømper, som han normalt bruger, så blev jeg nysgerrig, og så prøvede jeg det andet par, som var i min størrelse. Jeg var nysgerrig med, om jeg også kunne mærke en forskel.
Og det kunne jeg også. De er samtidig utrolig behagelige at have på.
Jeg er lige så kræsen med strømper, som Casper er med boxershorts, så jeg havde egentlig ikke troet, at jeg ville bryde mig om at have dem på.
Men det kan jeg. Det var jeg ret overrasket over, fordi jeg har altid så svært ved at finde strømper, som jeg kan lide at have på. Men dem her de sidder bare rigtig behageligt.

Hvis I har lyst, så kan I også følge dem på Facebook

Både jeg og Casper kan klart anbefale dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar:

  1. Jeg tror at bambus strømper er noget vi kommer til at se mere af ...

    SvarSlet