tirsdag den 16. juni 2015

Hvilken bærbar?


Jeg har egentlig aldrig købt en bærbar til mig selv.
Jeg har altid fået nogen andres, når de fik en ny.
Når Casper har fået en ny bærbar, så får jeg hans gamle.
Så jeg skifter som regel bærbar, når Casper skifter bærbar.

Men nogle gange har jeg tænkt over, hvilken en jeg ville købe, hvis jeg en dag besluttede mig for at købe en ny.
Jeg har tænkt over hvilke ting, den skal kunne, hvad mærke og selvfølgelig også prisen på den.

Noget af det jeg kigger først efter, det er en Billig bærbar af god kvalitet
Det skal selvfølgelig ikke bare være en, der er billig. Den skal selvfølgelig også være af god kvalitet.
Men det behøver dog ikke være nogen af de helt vildt dyre.

Et sted jeg ville lede først, det ville være på Wupti.
De har nogle rigtig gode produkter. Vores gamle GPS den er derfra, og den har der aldrig været problemer med.

Når jeg havde besluttet mig for hvilken slags, det skulle være, så ville jeg søge på nettet for at se, hvor den ville være billigst, men jeg ville starte med Wupti.

Jeg skal ikke have en ny bærbar foreløbig. Casper har købt en engang sidste år, så der aftog jeg hans, som stadig fungerer helt fint.

Men selvom jeg ikke skal have en ny her og nu, så kigger jeg stadigvæk tit på bærebare.
Det er ligesom med serier, der kigger jeg også tit på, hvornår der udkommer nogle nye sæsoner af de serier, som jeg følger med i. Samt om der er tilbud på nogle af dem.

Hvorhenne ville du kigge som det første, hvis du skulle have ny bærbar(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar