tirsdag den 19. februar 2013

Træt med træt på


Jeg er så træt, men jeg kan ikke nå at sove, inden jeg skal til psykiateren.
Jeg har det ikke ret godt psykisk for tiden:/
Mine tvangstanker prøver at styre mig, og jeg prøver at kæmpe imod.

Jeg glæder mig så meget til, jeg kan komme hjem og sove.
Jeg sover faktisk næsten til middag hver dag, og det er uanset hvad tid, jeg vågner om morgnen.

Men en god ting er, jeg faktisk allerede kan mærke en forandring med min næse.
Jeg bruger mindre næsespray nu. Altså jeg bruger stadigvæk begge næsesprayer, men jeg bruger det mindre, end jeg plejer.
Det er virkelig fedt at kunne se et resultat allerede(:

Jeg er rigtig glad for at se, I vil deltage i begge mine give aways.
Det gør mig virkelig rigtig glad at se det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar