fredag den 8. februar 2013

Hvil i fred, Freja


Igår ringede min far til mig, og der fik jeg en rigtig trist nyhed.
Min far og stedmors kat Freja var blevet aflivet.

Min far havde fortalt mig, at hun nok ikke havde så meget tid igen, da hun var syg.
Så jeg vidste godt, at hun kunne blive så syg, at hun måtte aflives.

Det tog hårdt på mig. Freja har jeg kendt i 14 år, og det er rigtig mange år.

 
 


Jeg vil savne Freja. Hun var sådan en dejlig kat. Når der var mad på bordet, kunne hendes hoved virkelig strække sig langt, og hun opgav ikke så let. Selvom hun var meget tynd, så var hun meget madglad.

Hun elskede at snakke med en, og det vil jeg savne.
Vores Freja som døde sidste år, opkaldte jeg efter min far og stedmors Freja.
Nu er de begge 2 sammen.
Og de er også sammen med Buller og Mister ( Det er også min far og stedmors dyr.)

Det har været nogle hårde omkring det med dyr. Forrige år blev Buller aflivet, da han pludselig blev syg.
Sidste år døde vores Freja, og Mister blev aflivet, da han blev syg.
I år blev Freja aflivet.

Jeg vil komme til at savne Freja<3

Kram Heidi:(

4 kommentarer:

  1. Det var trist :( sender tanker herfra:)

    Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig trist:(
    Mange tak(:

    SvarSlet
  3. øv, det lyder ikke sjovt..

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Ej, det var da trist.
    Jeg kan godt følge dig - vores kat blev også aflivet. Nu er det så noget tid siden men man bliver bare så god med disse dyr.

    Sender tanker herfra :)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet