fredag den 15. februar 2013

Mine collager


1000 tak til jer der har ville hjælpe mig omkring programmer til at lave collager med.
Jeg har valgt at prøve picasa, og det har jeg, fordi nogle af jer anbefalede det, og jeg vidste ikke, man kunne lave collager med picasa.
Men jeg har før brugt picasa i skolen, da jeg gik på et EDB hold, så lidt kendte jeg til det.
Er allerede kommet lidt mere ind i tingene.

Vil lige vise jer de collager, jeg allerede har lavet.
De er ikke perfekte overhoved, men jeg synes nu, de er pæne, og at det er fedt, jeg nu kan lave collager.
Og så gør øvelse på mester.

 
 
En collage med nogle af de billeder, jeg har taget af Frejas grav.
 
 
Billedere af mig og Casper.
 
 
Billedere af mig. ( Og ja, jeg ved godt, der er 2 af det samme billede. Fandt jeg ud af, efter jeg havde lavet billede.)
 
 
Ting fra Gina Tricot.
Og det er egentlig det, jeg vil bruge picasa til.
At lave collager med sådan nogle ting som på det sidste billede(:
 
Som I kan se, har jeg ændret bloggens udsende tilbage til det gamle.
Jeg synes ikke, det så godt ud med hvid bagrund til disse collager.
Men synes også, mine øjne hviler mere med denne farve som bagrund.
 
Men endnu en gang 1000 tak for hjælpen(:
Er dejligt, I er så hjælpsomme, og så var det sjovt at læse, hvilke programmer, i bedst kan lide(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg har også lavet alle collagerne, og mine videoer, på min blog med Picasa. :) Det er gratis, let og overskueligt.

    Synes forresten også bedst om dette udseende til bloggen. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, synes også picasa virker rigtig let(:
    Mange tak. Er dejligt, du også bedst kan lide dette udsende til bloggen(:

    SvarSlet