fredag den 15. februar 2013

Flotte øreringe fra Smykke Mester


Idag modtog jeg disse flotte øreringe, som er fra Smykke Mester
Smykke Mester har rigtig mange flotte smykker og rigtig mange forskellige smykker.

De har også smykker til herre og børn. De har inddelt smykkerne i forskellige katoregorier som fx. dåbsgave, mærker, motiver og former, brocher, men også i kategorier som halskæder, armbånd osv.

De har også nogle rigtig flotte smykkeskrin. Det er både til børn og voksne, og hvor er der bare mange søde at vælge imellem(:

De har gratis levering(:

Nu til de flotte øreringe, jeg har modtaget.

 
Øreringene lå i denne fine æske.
 
 
 
Øreringene kommer ikke til sin ret på billederne.
 
Øreringene jeg har modtaget er et par Pernille Corydon øreringe.
De er bare så smukke.
Det jeg godt kan lide ved disse øreringe er, at de kan bruges til mange forskellige outfit.
Jeg synes, de både kan bruges til et råt outfit men også til et fint aftens outfit.
 
De virker virkelig til at være gode, og virker til at være i rigtig god kvalitet(:
 
Disse øreringe findes i sølv, (som jeg har.)
Men også i forgyldt og oxyderet.
I finder dem i sølv Her
I finder dem i forgyldt Her
I finder dem i oxyderet Her
 
Jeg synes, I skal kigge forbi deres hjemmeside, fordi der er så mange flotte smykker.
Jeg kan helt klart anbefale denne hjemmeside og disse flotte øreringe(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar