tirsdag den 19. februar 2013

Blog anbefaling



Da jeg var til bryllup mødte jeg en pige, ( kvinde) som jeg faldt i snak med, og hun har nu lavet en blog, som jeg gerne vil anbefale til jer.

Hun laver nogle rigtig fine negle.
Jeg elsker at læse indlæg med folk, der viser neglelakker frem, men også kunstige negle.
Jeg synes, det ser så flot ud med kunstige negle. Og så alt det man kan lave.



Men Burcu har lige oprettet en blog, hvor hun skriver om sin hverdag men hun vil skrive om sin store hobby at lægge negle.
Hun er selvlært via youtube videoer. Jeg synes personligt, hun laver nogle rigtig flotte negle.



Men I finder hendes blog Her
Så jeg synes, I skal kigge forbi hendes blog og byde hende velkommen til Blogland(:

Hun har også en facebook side, hvor hun lægger billedere op af de negle, hun laver.
Den finder I Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar