søndag den 24. februar 2013

Jeg elsker


Jeg elsker at gå tur en forårs aften med kun en trøje udenpå, fordi det lige akurat er varmt nok til det.
Jeg elsker at sidde og kigge på mine dyr.
Jeg elsker at falde i søvn ved siden af Casper hver aften og vågne op igen ved hans side.

Jeg elsker at have blomster stående herhjemme pga. deres flotte farver.
Jeg elsker, når solen skinner.
Jeg elsker at falde i søvn, når der er kommet nyt dynebtræk på.



Jeg elsker at læse jeres kommentarer.
Jeg elsker at se, jeg har fået flere læsere.
Jeg elsker, I deltager i mine give aways.

Jeg elsker at gå tur ved vandet.
Jeg elsker, at Fox er så glad for at se mig, når jeg kommer hjem.
Jeg elsker at falde i søvn med vores dyr liggende ved mig.

Der er mange ting, jeg rigtig godt kan lide/elsker(:
Og så elsker jeg selvfølgelig min fantastiske forlovede og vores 3 vidunderlige dyr<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar