fredag den 22. februar 2013

En falsk fødsesldag


Imorges da Casper gjorde sig klar til at tage på arbejde, lagde jeg mig til at sove igen, og Nala havde lige lagt sig ved mig, og jeg kan huske, jeg tænkte, det var rart, hun lå ved mig.
Det sker ikke så tit mere nemlig.

Jeg falder i søvn. Og så siger jeg noget, og det som om, jeg taler i søvne, men at jeg alligevel er vågen på en måde, da jeg godt kan høre, hvad jeg siger, men helt vågen er jeg ikke.

Her kommer forklaringen på, hvad jeg nemlig sagde.

Casper kommer ind i rummet, og pludselig siger jeg "Tillykke med fødselsdagen, Nala."
Det skal lige siges, at Casper har overhoved ikke styr på, hvornår vores dyr har fødsesldag.
Så siger Casper " Tillykke med fødselsdagen Nala. Så skal vi over og købe fødselsdagsgave idag."
Og så siger jeg " Nej, det ikke idag, hun har fødselsdag." " Det er først den 28" ( Der hvor jeg siger, det først er den 28, der er jeg helt vågen." Så siger Casper, at det er torsdag i næste uge, og jeg siger " Nej, den 28 marts. "

Jeg aner ikke, hvorfor jeg pludselig sagde tillykke til Nala. Fordi jeg ved nemlig, hvornår vores dyr har fødselsdag, og Nala har 2 dage efter mig, og sidste år på hendes fødselsdag, fik jeg lavet min anden tatto, og dagen efter døde Freja.

Men da Casper var taget afsted, kunne jeg ikke lade hver med at grine.
Men det var en sjov/underlig oplevelse.
At jeg sagde noget, som jeg ikke var herre over, men at jeg kunne høre, hvad jeg sagde.

Jeg må virkelig have været træt, men jeg sov heller ikke meget den nat.

Men Nala har ikke fødselsdag idag. Det er først lidt over en månede.
Fox har tilgengæld fødsesldag den 3 marts, så det er snart(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. HAha hvor skørt - man får sagt nogle skøre ting nogle gange når man halv sover :o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet