torsdag den 21. februar 2013

Taske info


Selvom jeg ikke skriver så meget om tasker for tiden, er det ikke fordi, jeg er mindre vild med tasker.
Jeg går stadig meget op i, hvilken taske jeg skal vælge, når jeg skal noget.

Når jeg skriver tasker, mener jeg også clutch. For mig er det lidt det samme.



Her kommer lidt info om nogle af de tasker, jeg har:

  • Jeg har i alt 33 tasker.
  • En taske er fra London.
  • En taske er fra Østrig.
  • Jeg har 3 ægte Louis Vuitton tasker.
  • Jeg har 1 ægte Chanel taske.
  • Jeg har 1 ægte Gucci taske.
  • Jeg har 2 DKNY tasker/clutch
  • Jeg har 3 Friis og Company tasker.
  • Den ældste taske jeg har, er fra da jeg var 15 år. ( Så den er 7 år gammel.)
  • Af de tasker jeg har, har jeg kun købt en af dem selv.
  • Største delen af de tasker jeg har, har jeg fået af min mor.
  • En af mine tasker er helt postkasse rød.
  • Mange af mine tasker er mørke i det.
  • Jeg har 2 "guld/bling bling" tasker.
  • En af mine tasker fra militæret. ( Har været Caspers.)
Jeg elsker virkelig alle mine tasker. Jeg elsker at gå og kigge på tasker, men jeg er meget nærig ang. at købe tasker, så det derfor jeg kun har købt 2 tasker i alt, hvor den ene har jeg ikke mere.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Yay, et taskeindlæg! :) Har selv et in the making, men mangler stadig et par billeder.

    Er ret misundelig på dine LV-tasker. Har én meget dårlig kopi. Min mor har en ægte LV-pung, jeg har Burberry (er ret Burberrycrazy - har også et par af deres læderhandsker, der snart ikke kan hænge sammen længere). Til gengæld har jeg har en Burberrytaske, der er købt som kopi i en meget lusket forretning, men som en af mine veninde siger virker ægte. I don't know. I forhold til min LV-kopi er den i hvert fald meget udførlig lavet, med stempel, det rigtige for, meget pæne syninger m.v.

    For nogle år siden var jeg meget taskesyg og skiftede taske til hvert outfit. I dag er jeg mere doven - også fordi jeg er så uforbederligt et rodehoved, at jeg altid glemte at få ting med mig, når jeg skiftede taske. Men jeg har da fået mig en samling, så jeg næsten har tasker i alle farver. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ej jeg ville elske at eje en burberry(:
    Jeg har også nogle fake tasker.
    Jeg har ikke selv købt mine Louis Vuitton, Chanel og Gucci tasken, for mig virker de ægte med alting, også i forhold til de fake jeg har.

    Det indlæg vil jeg glæde mig til(:
    Ej hvor fedt du har i mange farver, vil også gerne have flere farver ind i mine taskesamling(:

    SvarSlet
  3. elsker tasker :D
    elsker friis og company

    SvarSlet
    Svar
    1. Friis og Company har virkelig også så mange søde tasker(:

      Slet
  4. Hej Heidi,

    Tak for besøget på bloggen (det er ganske vist et stykke tid siden) :-)

    For 5-6 år siden havde jeg også en del tasker, og var rigtig slem til at købe en ny hvis jeg skulle noget... (det er ikke altid lige sundt for økonomien ;-) ),

    Men så stiftede jeg familie, og tænker nu mere over, hvor mange liter mælk eller pakker rugbrød jeg kan købe for samme mængde penge.. :-) så den sidste nyindkøbte taske jeg har, købte jeg tilbage i 2008 (en god og rummelig Taske fra oilily, som jeg stadig har - men som godt kunne bruge en erstatning snart) og så har jeg selv lavet en del af sådan nogle candywrapper clutches, både som gaver og til eget brug..

    Kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nærig ang. tasker. Og det også derfor jeg kun har købt så få tasker til mig selv.
      Men så det dejligt jeg har fået så mange tasker af familien(:

      Min oldemor har også lavet en clutch til mig, og når den er hjemmelavet, betyder det bare noget helt specielt, fordi der er en tanke bag, og så er der ikke andre, der har sådan en(:

      Slet