tirsdag den 12. februar 2013

De små øjeblikke


Mine dyr giver mig så meget glæde.
Og jeg ved godt, jeg ofte i perioder viser flere billedere af Nala end af de 2 andre, men jeg elsker alle 3 dyr lige højt.
Men ofte er billederne blevet dårlige af Simba og Fox:(

Men som sagt de giver mig så meget glæde.
Fx igår gik jeg forbi soveværelset, og jeg kiggede derind, mens jeg gik forbi, og der lå lige 4 ben og strittede op i vejret på sengen, og da jeg gik derind, lå Simba og sov så sødt, mens alle 4 ben strittede i luften.

Eller med Fox når man kommer hjem, bliver han så glad for en, og hvor er det bare en dejlig velkomst at få. Han bliver så glad, at han ryster med sin lille hale.

Eller med Nala, da jeg en dag ville tage et billede af hende, og jeg havde listet mig ind på hende, så får hun øje på mig, stiller sig op, vender sig om med ryggen til mig og lægger sig til at sove videre.

Det er små sjove øjeblikke, der gør, jeg får et smil på læberne.

 
 
 
Sådan lå prinsessen forleden dag, og hvordan skal man ikke kunne få et smil på læberne ved dette syn?
 
Jeg er så glad for, jeg har dem.
De er virkelig bare de mest fantastiske dyr, der findes.
Og jeg vil altid elske dem, og jeg vil altid beskytte dem<3
 
Kram en glad mor<3
 
 


2 kommentarer:

  1. iiih, hvor er hun smuk!!!!
    og du har helt ret.. de kan altid give et smil på læben. det er også som om de ved når man har en dårlig dag - pjevs ligger sig i hvert fald hos mig hver gang jeg er i dårligt humør :-D

    SvarSlet