lørdag den 16. februar 2013

Over til København


Hvor er jeg dog træt. Jeg har sovet ret dårligt i nat.
Men idag skal vi over til min søster, hvor vi skal møde hendes kæreste for første gang.

Vi skal i Fisketorvet og se Christians Havn.
Glæder mig rigtig meget til, vi skal derover.
Det er første gang, jeg skal i Fisketorvet, så det er jeg spændt på.
Og det er også første gang, jeg skal se Christians Havn, og det glæder jeg mig så meget til.
Bare tanken om, at den er blevet optaget der. At alle de gamle kendte skuespiller har gået der.

Dette bliver det eneste indlæg, der kommer idag, da jeg ikke når at få blogget mere.
Men så får I bare en masse indlæg imorgen(:


1000 tak til alle jer der allerede har deltaget i min give away.
Er dejligt at se så mange gerne vil være med.
Til I andre kan I finde give awayen Her

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Det lyder da hyggeligt, god tur!
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst.

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg havde en rigtig god tur(:

    SvarSlet