onsdag den 27. februar 2013

Når ryggen driller


Idag har vi gjort rent.
Hver gang får jeg ondt i ryggen.
Casper støvsuger og vasker gulv, da jeg får så ondt i ryggen af at støvsuge, at jeg må tage et rum af gangen og holde lange pauser.

Så jeg står for at gøre rent, men det får jeg også ondt i ryggen af.
Så ofte må jeg sætte mig ned til sidst.

Jeg lider af rygproblemer, så kan ikke stå op for længe af gangen, eller sidde eller ligge ned for længe af gangen.
Jeg har gået til fysioterapi før, og det har hjulpet, men det slet ikke slemt i forhold til, hvad det har været.
Engang havde jeg smerter hver dag, og der kunne jeg virkelig intet.
Men det er nu alligevel træls at skulle tage sådan nogle hensyn og tænke over, hvad jeg kan og ikke kan.

Men jeg er heldigvis færdig med at gøre rent nu, så nu kan jeg slappe af med min ryg(:
Jeg er tilgengæld så træt, så når Casper kører på arbejde her lidt senere, skal jeg ind og sove.

Vi startede dagen med en dejlig lang morgentur med Fox.
Hvor var det dejligt at være ude og gå, selvom det var frostvejr.

Jeg elsker at starte morgnen med en god gåtur(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar