torsdag den 19. juli 2012

Vinderen er fundet

Først vil jeg sige 1000 tak til Sunglassesshop for at have sponsoreret denne skønne give away.
Og 1000 tak til alle jer, der har deltaget i give awayen.
Det er første gang, der er så mange, der deltager. Så det er virkelig fedt(:

Nu til det sjove.. Vinderen..

Har brugt randorm, og der er ikke noget billede af resultatet, da jeg ikke kan finde ud af det.
Men det blev nr 40. Som er Matilde Puch, og I kan finde hendes blog lige Her

Jeg har kontaktet Matilde allerede, og hvis hun ikke svarer inden for en uge, så trækker jeg en ny vinder.

Endnu en gang 1000 tak til jer alle(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. hej oooooohhhh my gaaard jeg har vundet!!!!!, hvilken mail har du sendt den på! fordi, hvis du har mulighed for det om du kan sende den til mathildelarsen34@hotmail.dk? :-) jeg har vundet aarrhhhh!!

    SvarSlet
  2. jeg har ikke fået nogle mail?:-)

    SvarSlet
  3. Jeg prøver lige at sende den fra min anden mail af. Og jeg skal nok sende den til den mail du har skrevet her i kommentaren(:

    SvarSlet