mandag den 16. juli 2012

Udenlandske tv serier

For noget tid siden lavede jeg et indlæg med min liste over danske tv serier, som jeg kan lide.
Det indlæg kan I se lige Her

Men nu kommer min liste over de udenlandske tv serier, jeg godt kan lide at se.
Og de står ikke i rækkefølge, da jeg simpelthen ikke kan vælge imellem dem.

1. Medium.
2. Criminal Minds.
3. Dexter.
4. CSI Las Vegas.
5. CSI New York.
6. CSI Miami.
7. House.
8. Kriminalkommisær Barnaby. ( Med han dem gamle skuespiller.)
9. Wallander.
10. The Closer.
11. Mentalist.

Jeg synes, der er en masse gode udenlandske serier. Specielt krimiserier, som jeg elsker.

Kan I bedst lide udenlandske tv serier eller danske tv serier?
Og hvilke udenlandske kan I godt lide(:?

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Ka helt sikkert bedst lide at se
    udenlandske og der er mine favoritter:
    - Pretty Little Liars
    - The Hills
    - Once Upon A Time
    - Teen Wolf
    - The Vampire Diaries
    - Sex and the City
    - Gossip Girl
    - The OC
    - True Blood

    :)

    SvarSlet
  2. Sex and the city har jeg virkelig set mange gange.
    Den er også rigtig god(:

    SvarSlet
  3. Jeg er mest til udenlandske.
    Min liste lyder på

    -Bones
    -Pretty little liars
    -The vampire diaries
    -Sex and the city
    -The big C
    -Terapi på første klasse (husker ikke orginaltitel)
    -NCIS
    -NCIS L.A
    -Hawaii Five-O
    -Dexter
    -The mentalist
    -mcleods daughters
    -Gilmore girls
    -Las Vegas

    og vist mange flere :$...

    SvarSlet
  4. Jeg havde fuldstændig glemt at skrive Bones på.
    Den serie elsker jeg nemlig også(:

    SvarSlet
  5. Jeg bryder mig faktisk ikke om danske serier. Føler slet ikke jeg kan leve mig ind i det, fordi jeg kan se at det filmet, i forhold til udenlandske, hvor jeg ikke tænker over at det er falsk. Den eneste danske serie jeg gider se er Rejseholdet (trods den altså heller ikke er for godt filmet og spillet), men af udenlandske ser jeg:

    Vampire Diaries, The Secret Circle, Glee, Once Upon A Time og Teen Wolf, og så har jeg lige fået set alle sæsoner af Roswell, som altid vil være min all-time yndlingsserie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så ser jeg også Merlin, Heroes, Ghost Whisperer og Criminal Minds - nogle gange NCIS og Bones :)

      Slet
  6. Det er faktisk rigtig nok.
    Jeg har også lidt sværre ved at leve mig ind i serierne. Og synes, der er så mange bedre udenlandske tv serier.

    SvarSlet