tirsdag den 24. juli 2012

Så har jeg fået det

Wee jeg bestod køreprøven. Så nu har jeg endelig kørekort(:
Hvor er jeg dog glad og lettet.
Havde virkelig ikke troet, jeg ville bestå, fordi man ved aldrig, hvad der kunne dukke op. Altså om man kom ud i et svært kryds eller noget.

Til at starte med havde jeg lidt problemer med at gå i stå pga. gearet.
Men ellers gik det fint nok. Kom ikke ud i nogle svære kryds eller rundkørseler.
Var jeg overrasket over. Og var kun ude og køre i 20 min i forhold til, at der er sat 30 min af.

I aften skal jeg og Casper på Mac D, så jeg skal køre derud. Er første gang, Casper skal køre med mig, så det bliver spændende(:
Og imorgen når vi skal i biffen for at se Batman, så skal jeg også køre.

Når vi skal over og handle osv så skal jeg også køre. Vil køre så meget som muligt, når vi skal noget, for at jeg får rutine(:

Iiih, er bare så glad(: Og jeg er virkelig stolt af mig selv. Det har kun taget 2,5 månede.
Og det synes jeg ikke er lang tid(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Tillykke med kortet! :)

    Har du egentlig trukket en vinder af din solbrille give away? :)

    God dag!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt for dig - et stort tillykke herfra..! :)

    SvarSlet
  3. Bobber: Mange tak(:
    Ja, det har jeg. Du kan finde indlægget lige her http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/vinderen-er-fundet.html

    SoM: Mange tak(:

    SvarSlet
  4. Tillykke med kørekortet. Dejligt at det er i hus....
    Hilsen Mette

    SvarSlet