mandag den 30. juli 2012

Veninde dag

Idag kommer min veninde.
Jeg glæder mig.
Til frokost skal vi have kyllinge fluet. ( Noget jeg kalder dem.)
Er fluet med kyllingestykker, salat osv i.

Jeg har glemt min pung ved min far og stedmor igår.
Da jeg opdagede det, gik jeg næsten helt i panik, fordi tænk hvis jeg skulle undvære min pung.
Så kunne jeg ikke komme ud og køre. Er begyndt at føle mig afhængig af at køre.
Altså nu når man har mulighed for det, og pludselig hvis jeg ikke havde det.
Men min veninde kører forbi min far og henter den(:

Jeg skal lige nå at støvsuge og rydde lidt op, inden hun kommer.
Glæder mig så meget til at se hendes nye hund(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Dejligt med en veninde dag:o)
    Og tillykke med kortet:) Det sku bare kør, de kan altid tjekke om du har kørekort i deres register, det ikke altid jeg har mit med når jeg køre:)

    -Bettina

    Lifeloveandlook

    SvarSlet
  2. Bettina: Ja, men det er nu engang lovpligtigt at man skal have kørekortet med, når man kører bil og i værste fald kan man få en bøde på 500 kr. :)

    SvarSlet
  3. Mange tak, Bettina(:
    Jeg ville ikke turde køre uden mit kørekort, fordi jeg vil ikke have en bøde:/ Men har fået min pung igen, så nu er der ikke noget problem.

    SvarSlet