tirsdag den 31. juli 2012

En lille overraskelse til ham

Jeg har tænkt mig at tage Casper med til Naturparken Hindsavl dyrehave.
Ligger ved Middelfart.
Men har tænkt mig, vi skal derud, når Casper får fri kl. 15.00.
Men har ikke sagt noget til ham endnu om det.


Mig da jeg var i Århus dyrehave(:


Nu håber jeg, at vejret holder. Vil så gerne derud.
Der skulle være over 180 hjorter.
Og så skulle der være sådan en smuk natur(:
Jeg elsker sådan nogle dyrehaver. Det er virkelig noget for mig sådan noget.
Men Casper har også sagt, at han godt kunne lide at være i dyrehaver.
Fordi han også synes, det er noget specielt at være så tæt på sådan nogle dyr(:

Kram Heidi

5 kommentarer:

  1. Er den den ved mors gamle arbejde?
    Fordi så er det et smukt sted. :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da rigtigt hyggeligt :) I må ha en god tur :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej!
    Hyggeligt!
    Skal vi følges?? Vil følge dig, så snart du følger mig, men skriv lige en kommentar, sÅ jeg ikke glemmer det ;-)
    Knuz Katarina...
    Http://girlistuffs.blogspot.com

    SvarSlet
  4. håber I har en skøn tur:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Mange tak alle sammen(:
    Men det begyndte at regne et par gange, så vi tog i Rosengårdscentret i stedet for.

    Katarina: Jeg vil meget gerne følges, og bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet