tirsdag den 10. juli 2012

Husker I nu

Husker I nu at kigge forbi min dejlige tvillingsøsters blog?
I finder linket til hendes blog lige Her


Mig og Kamilla.

Vores blogge er meget forskellige.
Hun er en, der kender til alt omkring mode.
Jeg er næsten sikker på, hun kender alle skuespiller. (Ok en overdrivelse.)
Men virker altid sådan. Spørg hende om en eller anden, og hun ved, hvem det er.
Hun er den der singlepige, der shopper løs i Københavns gader, der har sit eget lille Walk-In-Clothes.
Hende der går ned af gaden, og ser ud til, hun har tjek på alt om mode. Det er hende.

Jeg er mere, den der huslige type. (Nej ikke med at gøre rent.)
Jeg går meget op i vores dyr, Casper og familie. (Ikke fordi hun ikke går op i familie. Men nu bor hun jo langt fra dem.)
Jeg bager engang imellem osv. Ja skuespiller, jo kender da nogle af de store danske, men det er vist også det.

Når Kamilla nævner en, spørger jeg ofte "hvilken film har han/hun været med i.?)
Fordi ellers aner jeg som regel ikke, hvem det er.

Som sagt vi er vidt forskelligt, men på nogle punkter er vi så ens, som to mennesker kan blive.
Nogle ting forstår vi bare hinanden på, hvor andre ikke forstår os.
Og sådan er det at være tvillinger. Denne her spcielle følelse og kontakt, får man ikke med andre.

Men kig forbi hendes blog Her
I kan evt. skrive og spørge, om hun vil være med til at følges.
Er jeg sikker på, hun vil.
I kan også bare ligge en kommentar. Vil hun blive super glad for.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar