søndag den 8. juli 2012

Den store bog

Arh, ENDELIGT dejligt vejr til at sole sig i. Håber jeg da. Håber ikke, det blæser på min terasse.
Vil så gerne ud og sole mig. Vil så gerne være mere brun.

Jeg er (stadigvæk) i gang med min store kattebog, men nu nærmer enden sig.
Synes, det bliver lidt tungt at læse i. Fordi til sidst er det om de forskellige katteracer.
Men når jeg er begyndt, vil jeg ikke bare lade hver med at gøre den færdig.
Men den er også rigtig stor. Fordi siderne er ikke almindelig størrelse på en bog side. Her er de A4 side.
Men glæder mig til, jeg snart er færdig med den. Er lidt fedt at sige, jeg har læst hele bogen. Har også en med hunde, men den må vente til et andet tidspunkt. Ville ikke orke at læse den nu.

Husk nu I kan under "Bøger læst i år" se hvilke, jeg har nået at læse i år(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar