onsdag den 25. juli 2012

Spisning ved søen

Her til aften var vi ude og spise på Jensens bøfhus. Vi sad udenfor i det gode vejr, og det var rigtig hyggeligt. Jensens bøfhus ligger lige ned til en sø, så bagefter fik vi en is ved ishuset og gik rundt om søen.



Der er så smukt dernede.



Jeg kørte selvfølgelig derned, og hvis jeg selv skal sige det, synes jeg det gik lidt blandede. Da jeg fik i stå nogle gange. Synes koblingen er en del anderledes, og jeg var ret ked af det. Fordi synes jeg går mere i stå i Caspers bil end i kørelærens bil. Så jeg skrev til min kørelærer for at få bekræftet, at det ikke var mig, den var gal med. At jeg bare skulle vænne mig til en ny bil. Og det bekræftede han mig i. Så blev jeg mere rolig. Min far sagde også, jeg bare skulle vænne mig til det. Synes, det er så pinligt, når jeg går i stå i et kryds, fordi folk kan jo ikke se, jeg er nybegynder. Men på vej hjem gik det rigtig godt(:

Er dejligt med så godt vejr(:
Jeg har i alt solet mig i 1 time idag, og det kan godt ses. Er dejligt med noget farve(:
Til aften gik vi en hyggelig tur med Fox i det gode vejr.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud :)
    Tak for tippet om din giveaway.
    Jeg har selv en kørende hvor man kan vinde en fed trøje fra Part Two:

    http://nataschacoester.blogspot.dk/2012/07/give-away-part-two.html

    SvarSlet
  2. Var det virkelig også(:

    Kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet