lørdag den 28. juli 2012

Andre der har samme problem?

Jeg vil lige høre, om der er andre, der har samme problem som mig.

Når jeg fx tilmelder mig som fast læser ved en blog, kopirer jeg deres link og inde på min blog, sætter jeg linket ind og trykker fast læser. Og så kommer der noget op, hvor der står noget med en fejlkode.

Jeg har også prøvet at gå ind på folks blog og tryk tilmeld som fast læser, og så kan jeg ikke se mig selv som fast læser, og andre kan heller ikke se, jeg er blevet fast læser ved dem.

Det mærkelige er, at de er på min liste over dem, jeg er fast læser af. Så når de skriver et nyt indlæg, kan jeg se det. Er bare underligt, når man ikke kan se, jeg er fast læser ved dem.

Andre der har prøvet det samme?

Kram Heidi:(

6 kommentarer:

  1. Jeg har også problemer!
    I stedet for at melde mig til med mit Betina | Vanilla Dreams -navn, prøver den at melde mig til med en slags ny profil der hedder mit fornavn og mit efternavn, og jeg kan ikke lave det om.

    Det er virkelig irriterende :/

    SvarSlet
  2. Der er højst sandsynligt problemer med Google Friend Connect igen. Har selv lige oplevet at den ikke ville vise mine oplysninger i dag, og jeg ved at for nogle uger siden var der problemer med den endnu engang.
    Man kan ikke rigtig gøre andet end at vente på det at bliver fixet /:

    SvarSlet
  3. Der har været en del problem med det.
    Det er dog også muligt at du måske er kommet til at sætte dig som anonym læser?

    SvarSlet
  4. Lyder da helt vildt mærkeligt.. Har ikke selv oplevet det, så kan dvs. ikke hjælpe. Håber du finder ud af det :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Nååh, så er det ikke kun mig, der har problemer.

    Jane Lindenberg: Det har jeg tjekket, så jeg er ikke fast læser som anonym.

    Er bare rigtig træls:/

    Lipoooo: Thanks(:

    SvarSlet