tirsdag den 10. juli 2012

Boganmeldelse: Alt om KATTE

Alt om KATTE er skrevet af Candida Frith-Macdonald.


Denne bog handler virkelig ALT om katte.
Først læser man noget historie om katte/vilde katte(tiger osv.)
Man hører om katten i kulturen.
Man får også at vide, hvordan man skal passe og pleje en kat generalt også, når de er killinger.


Til sidst læser man om alle de forskellige racer, og ikke kun dem, man kender her i Danmark.
Hold da op, hvpr der findes mange racer.
Man får at vide, hvordan de blev til.

Til sidst blev der lidt kedelig læsning.
Men kunne virkelig godt lide det første. Der lærte jeg en hel masse.

Det er en meget lang bog. Og der er en masse smukke billeder af katte.

Jeg vil give den 3 ud af 5. Og det vil jeg, pga. den er så lang.
Til sidst blev jeg træt af at læse om racerne. Nogle af dem for mig, så ud til at være meget ens.

Men det er en god bog at have, som man lige kan slå op i, hvis man vil vide noget bestemt om katte.

Nu kan jeg skrive den på min liste i "Bøger læst i år."

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar