søndag den 29. juli 2012

En dag med meget kørsel

Jeg har ikke været på computeren hele dagen.
Derfor jeg først skriver nu.

Idag har vi handlet ind, spist ved min oldemor og besøgt min far og stedmor.
Min far og stedmor havde været på ferie, så jeg og Casper fik gaver af dem.
Jeg kan ikke fortælle, hvad jeg har fået, da min søster får det samme.
Men er virkelig glad for de 2 ting, jeg fik(:

Så var min far og stedmor med mig ud at køre for at prøve at køre med mig.
Bagefter spurgte min far, om jeg ville prøve at køre i hans bil.
Den er større end vores, og det ville jeg gerne.
Var underligt at køre i en helt anden bil.
Men de synes, jeg kørte godt, og det er jeg rigtig glad for, de synes(:
Jeg har kørt en del idag, og er jeg rigtig glad for, jeg har, da det giver mig mere rutine.

Idag er det 4 måneder siden, Freja døde. Det føles som meget længere.
Jeg savner hende så meget. Vi var ikke nede med en buket blomster, fordi det regnede.
Men regner med, vi skal ned med en imorgen.

Imorgen kommer min veninde til frokost, hvor hun tager sin lille nye hund med.
Så skal hun ( da det er en pige ) lege med Fox.
Glæder mig til at se min veninde igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar