mandag den 30. juli 2012

Ting jeg overvejer at købe

Her imorgen når vi får penge, har jeg overvejet at købe


Jul På Slottet


Ja, og jeg ved godt, vi er midt i sommerferien.
Men jeg er typen, der altid har elsket at se julekalender året rundt.

Men der er også en anden julekalender, jeg har overvejet at købe, men har ikke hørt om den før.

Jul I Verdensrummet


Den koster kun 25 kr inde på Stereo Studios hjemmeside.
Er der andre, der har set den før?
Fordi så vil jeg gerne høre, hvad I synes om den.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Åååh, Jul på slottet, husker ham prinsen som værende SÅÅÅÅ sprød..! :D

    SvarSlet
  2. Jeg siger også 'Åååårhh Jul på Slottet'! :D

    Min favorit julekalender! Er simpelthen
    så skuffet over, at DR 1 ikke har
    genudsendt den siden 1998
    - det bare ikke rigtig jul uden den! :(

    SvarSlet
  3. Ja da... Jul på slottet.. Ren nostalgi!
    Har den selv og min datter så den for første gang sidste år.. Vi ELSKER den! :D

    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg elsker virkelig også Jul På Slottet(:
    Den minder mig om, da jeg var barn, da så jeg den nemlig(:

    SvarSlet