tirsdag den 3. juli 2012

Nyt på bloggen

Der er kommet en ny fane, der hedder "Bøger læst i år."
Der står de bøger, jeg har læst i år indtil videre, og når jeg bliver færdig med en bog, skriver jeg den på listen.

Nogle gange kan det give inspiration til andre, hvad de skal læse.

Nogle vil nok ikke synes, det er mange bøger, jeg har fået læst. Og fx i forhold til min søster, der kan læse en bog på en dag eller to, så er det ikke meget
Det er meget i perioder, jeg læser.

Men synes alligevel, det er et par bøger, jeg har fået læst i år(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke trykke på din nye side, men de andre kan jeg godt. :)

    SvarSlet
  2. Kan du stadigvæk ikke?
    Fordi jeg har lige prøvet at logge af og bare indtaste blognavnet, og der kunne jeg godt.
    Men tidligere kunne jeg ikke fra mobilen af.

    SvarSlet