fredag den 13. juli 2012

Danske tv serier.

Her får I en liste over de danske tv serier jeg bedst kan lide.
Nr 1 er den jeg aller bedst kan lide, og resten er ikke i rækkefølge, fordi der er det svært for mig at vælge, men de serier der er på listen, er jeg specielt vilde med.

1. Broen. Dansk/svensk serie.
2. Lykke.
3. Rejseholdet.
4. Nynne.
5. Matador.
7. Lærkevej.

Og jeg kan nævne mange flere, men det er dem her, jeg aller bedst kan lide(:
Har I en dansk tv serie, I aller bedst kan lide?

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Hvis jeg skulle nævne de udenlandske kunne jeg blive ved i evigheder, fordi der kan jeg simpelthen ikke vælge imellem alle deres krimiserier(:

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med rejseholdet. Men ellers er jeg mere til udenlandske serier, som game of thrones, dexter, mash og frasier.. :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan virkelig også godt lide Dexter.

    SvarSlet
  4. Kan allerbedst lide Nikolaj & Julie og 2900 Happinesss :-)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Nikolaj og Julie er virkelig også en god serie.
    2900 Happiness har jeg faktisk kun set 1 sæson af og lidt af 2 sæson.

    SvarSlet