lørdag den 28. juli 2012

Ingen biograf

Øv, vi kom ikke i biffen idag, fordi Casper ikke havde det godt.
Men vi tager bare i biffen næste uge.

Vi var over i føtex, hvor vi købte dvden Vagabonderne Fra Bakkegården, og slik til i aften.

Imorgen skal vi til eftermiddags kaffe ved min oldemor og spise ved hende, hvor vi skal have en af mine livretter: Boller i karry.

Bagefter skal vi ned til min far og stedmor. Er lang tid siden, jeg sidst har set dem.
Så glæder mig til at se dem. Og vil høre, om de ikke vil prøve at køre med mig. Så kan jeg lige køre igennem byen med dem. Og vil også høre min oldemor ad(:

1000 tak fordi mange havde svaret på mit sidste indlæg omkring problemer med at folk ikke kan se, jeg er fast læser, selvom jeg er læser ved dem og kan se indlæggene.
Nu ved jeg, jeg ikke er den eneste, der har problemer.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar