lørdag den 31. marts 2018

Så er jeg blevet 27 år


I mandags havde jeg fødselsdag. Så nu er jeg 27 år. Er lidt underligt at tænke på, at jeg allerede er 27 år. Men modsat mange andre, så har jeg ikke noget imod at blive et år ældre.

Jeg blev vækket med morgensang af Brian og babyerne, hvor jeg også fik gaver. Jeg fik en masse gode gaver. Jeg skal nok vise jer gaverne i et andet indlæg.

Om aftenen var vi ude og spise på en kinesisk restaurant, der hedder Tian Fu.





Jeg elsker virkelig maden på Tian Fu. Hvis man spiser der, når man har fødselsdag, så får man et gavekort dertil på 100kr. Dette gælder, hvis man er under 4, der spiser der. Men hvis man er mindst 4 personer, så kan den der har fødselsdag spise gratis på fødselsdagen.
Så jeg var så heldig at få et gavekort på 100kr. som jeg kan bruge næste gang.

Jeg havde den bedste fødselsdag, som jeg nogensinde har haft. Brian og babyerne gjorde den så god.
Det var en rigtig dejlig dag(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar