onsdag den 28. marts 2018

Kreafunk


Jeg kan rigtig godt lide det skønne mærke Kreafunk
Kreafunk er kendt for deres produkter indenfor headset og højtalere. Kreafunk er et dansk mærke.
De går op i, at deres produkter har en god lyd og smukt design.

Designfund.dk forhandler produkter fra Kreafunk. De har fx forskellige slags højtalere, hvor den ene højtaler ligner en ugle. Den højtaler synes jeg er rigtig sød. Derudover har de blandt andet høretelefoner og powerbank.
Den powerbank, som de har derinde, den har jeg også, og det er en rigtig god powerbank. Den kan holde til flere opladninger. Så hvis du står og mangler en powerbank, så kan jeg klart anbefale den.

Jeg kan virkelig godt lide designet på Kreafunks produkter. Så jeg synes, at I skal kigge forbi hjemmesiden uanset hvad, da det er nogen rigtig flotte produkter.

Designfund.dk sælger alt det, som man har brug for til ens boligindretning.
De har både møbler, gryder, service, rammer, plakater, urtepotter, tøjstativer, tæpper og spejle og meget andet.

Jeg kan virkelig godt lide hjemmesiden, da de har sådan et stort udvalg, og så kan jeg godt lide deres produkter. De har nogen rigtig flotte produkter. Produkter, der passer til min stil.

De har også mange gode ting, som er gode til at give i gave(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar