onsdag den 21. marts 2018

En tur til Blåvand


Jeg har før været på ferie ved Blåvand. Og det samme har Brian. Men vi har talt om at tage sammen til Blåvand i år.

Det er ved at være mange år siden, at jeg sidst var der. Nok 10 år. Så det kunne være sjovt at gense det igen.

Hos DanCenter har de mange sommerhuse i Blåvand

De har nogen sommerhuse, hvor man gerne må have dyr. I nogen sommerhuse er der pool, spa eller sauna. Mange af sommerhusene har en dejlig have, hvor der også er en lille legeplads.

Blåvand er kendt for deres smukke natur med sandklitter og strande.
Af seværdigheder er der fx Blåvand Zoo, Tirpitz-stillingen og Høvlehuset.

Jeg kunne godt tænke mig at besøge Blåvand Zoo. Den har jeg aldrig besøgt.

Der er også Blåvands bolchekogeri, hvor man kan se, hvordan bolcher bliver lavet, eller man kan lave sin egen slikkepind. Det sidste er nok mest for børnene.
Jeg har set, hvordan man laver bolcher flere gange, og jeg synes, at det er spændende at se, og det er vildt fedt, at de kan lave sådan nogen flotte bolcher.

Jeg kan i hvert fald anbefale at tage på ferie ved Blåvand. På trods af, at det er mange år siden, at jeg sidst har været der. Men Brian taler også rigtig godt om det(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar