onsdag den 21. marts 2018

Jeg er forelsket


Jeg er så forelsket og vild med Brian. Jeg elsker, når jeg er ved ham. Det er jeg faktisk en hel del. Men når jeg ikke er, så savner jeg ham så utrolig meget. Så meget, at det gør helt ondt indeni.

Jeg troede, at jeg ville være single i lang tid efter bruddet med Casper. Jeg troede, at der ville gå mindst 1 år før, at jeg igen kom i et fast forhold, men pludselig for snart 1 år siden, der valgte Brian at svare tilbage på min besked inde på netdating

Vi har snart kendt hinanden i 1 år. Vi datede i 3 måneder før, at vi blev kærester og før, at hans børn fik det at vide. Jeg husker tydeligt den dag, at vi begyndte at skrive sammen, og det samme med den dag, at vi mødtes første gang og det samme med den dag, hvor vi blev kærester.

Jeg havde været på nogen dates før Brian. Nogen lidt mere uheldige end andre. Andre var også fine dates, men hvor vi ikke var noget for hinanden. Jeg skrev også med nogen, som jeg ikke nåede at mødtes med, da det bare ebbede ud.

Jeg kan huske, at efter at jeg og Brian havde skrevet en del sammen, så skrev jeg og spurgte, om vi skulle snakke i telefon, og han skrev, at vi godt lige kunne snakke i 10 min. De 10 min. blev til 1 time. Dagen efter snakkede vi i telefon igen, og der snakkede vi sammen i over 2 timer.

Og i dag har jeg simpelthen den dejligste kæreste, der er så sød imod mig, og der er så romantisk. Uden netdating så havde jeg slet ikke lært Brian at kende, da han bor i Jylland, og jeg bor på Fyn.

Man skal selvfølgelig altid være forsigtig, når man færdes på nettet, men hvis man passer på sig selv og har en god sund fornuft, så kan jeg godt anbefale at bruge netdating.

Jeg fandt i hvert fald min kærlighed derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar